sobota, 30 listopada 2013

Terapia szokowa #3

Dzisiejszy dzień zdaję się bardzo szybko uciekać. Pora na kolejną piosenkę, która pokazuje mi, że smętne utwory niekoniecznie są dołujące.

Moją propozycją jest utwór zespołu Oasis pod tytułem "Stop Crying Your Heart Out". Do mnie mówi o tym, by wziąć się w garść i iść dalej, bo mimo tego że teraz wszystko wydaje się beznadziejne to jak się ogarniemy i zaczniemy robić swoje to wszystko skończy się dobrze. Może nie będzie to efekt natychmiastowy, ale wydarzy się to wkrótce. Każdy ma czasem słabszy dzień.

To zabawne jak wiele w życiu zależy od naszego nastawienia, od naszego postrzegania samych siebie. Najgorszą sytuacją w jakiej można być według mnie jest, jak czujemy się beznadziejni, brzydcy, głupi, nic nie warci i mamy jeszcze ciśnienie i pretensje do samego siebie, że powinniśmy czuć się inaczej. Trzeba dać sobie czas i szansę. Cóż za moralizatorstwo, ale pisałam że jest to terapia. I w taki sposób sama sobie przeprowadzam terapię.

W każdym razie rozkoszujcie się dobrą muzykę i miłego wieczoru :).


Brak komentarzy: